Vilmos
18 °C
28 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Balog Zoltán emberminiszter is részt vett a XIX. Karcagi Birkafőző Fesztiválon, ahol olyan beszédet mondott, ami örökké emlékezetes marad. A miniszter nagyon frappánsat akart mondani, így azt bizonygatta, hogy a birkafőzés bizony nemcsak kultúra, hanem minden, amit az emberierőforrás- minisztérium képvisel. Nézzük csak a Kolozsvári Szalonna nagyszerű találatát.

    clk
    • A birkafőzés több száz éves hagyomány, ez egy mélyen és magasan is kulturális dolog, benne van minden, ami a kultúrához tartozik (szép!)
    • Előtte ugye egy pálinkát kell meginni, utána meg egy vagy kettő vagy három pohár bort, tehát benne van a borkultúra (parádés!)
    • A birkapörköltben az Emberi Erőforrások Minisztériumának teljes portfóliója is benne van (ez új információ!)
    • A 40 kilós vaslábast emelgetni komoly sport (frappáns!)
    • Benne van az oktatásügy, mert tovább kell adni a receptet évszázadokon át (zseniális!)
    • Az egészségügy is, mert aki jól étkezik, az nem lesz beteg, aki rosszul étkezik, az beteg lesz, és azt meg kell gyógyítani, úgyhogy az egészség is része a birkafőző fesztiválnak (döbbenet!).
    • Ja, és ott van az egyházügy is, mert a papok jól imádkoztak, mert szép idő van (mennyei!).

    Arról nem érkeztek információk, hogy amikor Balog Zoltán ezeket mondta, hány fok volt, vagy már túl volt-e a birkafőzés első és második legfontosabb fázisán: a pálinka- és boriváson.

    Ki ne felejtsük a XIX.  Karcagi Birkafőző Fesztivál másik fontos nyilatkozatát. S zombaton Németh Szilárd rezsibiztos tett  gasztronómiai vallomást   arról, mennyire szereti a birkapörköltben az agyvelőt és a szemet. 
  • Egész eddig a világ taekwondo szövetségének az a szerencsétlen rövidítése volt, hogy WTF, azaz What The Fuck, mármint nyilván nem szándékosan, csak a dél-koreai székhelyű szövetség ezzel foglalkozott a legkevésbé. Most ennek a dilinek vége, mostantól annyi a szövetség neve, hogy

    World Taekwondo.

    ( BBC )

  • Mindenki emlékszik a szexuális tartalommal feltuningolt hirdetésekre, de ez a hatás nem terjed ki a reklámozott márkára és termékre - ezt állapította meg John Wirtz professzora, aki az Illinois Egyetemen kutatja a hirdetések, márkák és termékek kapcsolatát.

    Wirtz és kollégái közel nyolcvan másik tanulmány eredményeit elemezték, és arra jutottak, hogy

    a szex nem adja el a többi terméket.

    A kutatásban igen sokféle szexuális tartalmat vizsgáltak:

    • amikor a hirdetésben szereplő modellek részben vagy teljesen meztelenek,
    • szexuális célozgatás van a reklámban,
    • testi kapcsolatra utaló pózban vannak a modellek,
    • valamilyen szexuális üzenetet ad át a reklám.

    Az is kiderült, hogy a férfiak kedvelik a szexuális tartalmú hirdetéseket, a nők viszont nagyon nem. 

  • Egész jól fogadta!

    Ha valaki esetleg nem tudná: létezik egy olyan tréfa az interneten, hogy Keanu Reeves nemhogy nem öregszik, hanem évszázadokkal ezelőtt is készültek róla festmények. A lényeget itt meg lehet találni.