Mátyás
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • De nem lehet, brit tudósok ugyanis kimutatták, hogy cuki pandás videókból bármennyit képes befogadni az emberi szervezet. Jöjjön hát egy remek hétvégeindító alkotás, egyenesen a csengdui óriáspandatenyésztő kutatóközpontból, ahol az egyik gondozó kilátástalan küzdelmét kísérhetjük figyelemmel.

A férfi a gondjaira bízott egyik kölyöknek készítené elő a táplálékul szolgáló bambuszhajtásokat, de adódik némi nehézség a munkafolyamatban, egy kis szőrös, fekete-fehér gombóc alakjában. Nézzék csak, nézzék!

• Orbán Viktor szerint a budapesti olimpia ellen indított népszavazással a Momentum álomgyilkosságot követett el. Mondjuk lehet, hogy inkább az a 266 ezer hazaáruló, aki aláírt, de ezen most ne akadjunk fenn.

Hanem tessenek színt vallani: önök szerint milyen büntetést érdemelnek az elkövetők? (Mármint feltételezve, hogy tettük nem lesz hamarosan btk-s kategória, nem mintha nem lenne ez módfelett kívánatos.)

Hogyan büntessük az álomgyilkosságot?

• 334
      Csíki sört itatni velük Hódmezővásárhely főterén
    • 263
      Költségnyilvántartónak küldeni őket a Puskás stadion építéséhez
    • 202
      A budapesti olimpia nyitónapjáig kötelező Magyar Idők-félórát nekik
    • 133
      Szlalomkajakozással
  • Először is: igen, tényleg vannak emberek, akik tök komolyan abban hisznek, hogy a Föld valójában lapos, és nem gömb (elnézést: geoid) alakú. Ezt a döbbenetes tényt egy kb. Arisztotelész meg a többi régi görög tudós óta tartó gigászi világ-összeesküvés titkolja a nép elől, azért, mert, ööö, mert ez nekik jó. Az ördögi tervben benne van az elmúlt évszázadok összes csillagásza, fizikusa, hajósa, földrajztudósa, felfedezője, repülőgép-pilótája, űrhajósa, ezen felül a teljes média, a világ összes egyeteme, az összes ország valaha volt összes kormánya, az összes kutatóintézet, távközlési cég, légitársaság, mindenki, aki valaha ült repülőgépen, vagy használt gps-t, s valahány név a naptárban.

Szóval vannak ilyen emberek, az internet legszórakoztatóbb hülyéi ők, és természetesen reagálnak a nagy összeesküvés szívcsakrájából, a NASA-ból érkezett felfedezés hírére, miszerint felfedeztek pár új bolygót. Ami ugye képtelenség, hiszen bolygók alapból nincsenek. Kicsit gyengén indul, de érdemes kibírni azt a részt, amíg a narrátor csak azon röhög, hogy trappista sajt, hogy lehet már így hívni egy naprendszert, ebből is látszik, hogy gyerekmese - de aztán durván beindul a tiltott tudás szórása!

• A BRFK rendőrei két napja Perbál és Érd belterületén állítottak meg egy személyautót. Kinyitották a csomagtartóját, és miután jellegzetes „kábítószerszagot” éreztek, átvizsgálták az egész autót. Végül négy csomag, összesen négy kiló marihuánát találtak és foglaltak le, ami csak azért érdekes, mert a rendőrség által közölt videón légmentes csomagolásban látható a lefoglalt spangli. Bár az elképzelhető, hogy nem zárt jól valamelyik csomagolás. (Police.hu