Gábor, Karina, Ders
7 °C
21 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Ismered azt az érzést, amikor az apád próbál vicces lenni? Amikor a poén annyira, de annyira kínosan rossz, hogy a végén nem bírod ki röhögés nélkül? Ha ezekben a pillanatokban megfordulna a fejedben a gondolat, hogy a te faterodnak van a legfurább humora a földkerekségen, és senki más nincs megáldva ennyire krézi felmenővel, akkor a Boredpanda gyűjteményét nézve most megnyugodhatsz. Még Marilyn Mansonnak sincs könnyű dolga.

  • Váratlan helyről kapott támadást a Heinekennel szemben szabadságharcoló kormány. Az Origo.hu írja, hogy

    "Tiltás ide, tiltás oda, a népszerű holland sör, a Heineken címkéjén a rendszerváltás óta is ott virít az ötágú vörös csillag.

    Ám még mielőtt bárki valami rosszra, pontosabban a holland óriás kommunizmus iránti nosztalgiájára gondolna, fontos leszögezni, hogy a Heineken-féle vörös csillagnak semmi köze sincs az 1917-es oroszországi bolsevik forradalomhoz, sem pedig a kommunista eszméhez. (...) A piros csillagot a középkori szimbolikából vették át. A csillag négy sarka a vizet, a földet, a levegőt és a tüzet szimbolizálja, az ötödik pedig a mágikus erőt, ami itt konkrétan a főzet különlegességére, egyediségére utal. 

    A patinás sör címkéjén tehát már azt megelőzően ott virított a vörös csillag, hogy mint a kommunista eszmeiség szimbóluma Trockijnak, vagy bárki másnak eszébe jutott volna."

    Ez az idézet a "Tudja, honnan származik a Heineken sör vörös csillaga?" című 125 nappal ezelőtti cikkből származik. Azóta megváltoztak a sörfogyasztási szokások.

    (Az Origo cikkét a Heti Válasz szúrta ki.)

  • Az izlandi ligakupa keretében rendezett Fram-Breidablik mérkőzés második félidejében kicsit elromlott az idő.

    A pályán levőknek sem lehetett nagy élmény, de a padon ülőkhöz képest még mindig aranyéletük volt.

    A meccset végül a 70. percben lefújták, a vendégek 1-0-ás vezetésénél (ha valaki nem tudta volna elolvasni az eredményjelzőt).

    Na jó, azért focizni sem lehetett valami nagy élmény.

  • Az elmúlt évben 34 százalékkal növekedett a piac Az Arcview Market Research elemzőcég tanulmánya szerint 2016-ban több mint 6,7 milliárd dollárt (1923 milliárd forintot) adtak ki a használók kannabisztermékekre, a növekedés 17 százalék volt egy év alatt.

    Az amerikai államok több mint felében engedélyezett a marihuána használata orvosi célra vagy bármilyen fogyasztásra. A virágzó üzlet számos befektetőt és vállalkozót vonz, akik több, kannabisszal kapcsolatos terméket piacra dobnak a csomagolástól és italoktól kezdve a tinktúrákon és nyugtatókon át az étvágygerjesztőkig, sőt, állatoknak szánt termékek is kaphatók. Az amerikai marihuánapiacról részletesebben itt írtunk. (MTI)