Eleonóra
1 °C
7 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Az angliai Lincolnban egy McLaren 650S Spider kapott lángra vasárnap. A sofőrnek szerencsére nem esett baja, de a kb. 86 milliós autójából nem sok maradt. :(

    tk3s swns supercar fire 04
    Fotó: Becky Gagen / SWNS.com / Northfoto
  • Donald Trump elnöknek igen széles portfóliója van domainnevekből. Mielőtt elnök lett volna, a cége legalább 3643-at  igényelt a CNN szerint. Ezek között van olyan, hogy:

    • TrumpEmpire.com
    • TrumpOrganization.com
    • TrumpFraud.com
    • TrumpNewtork.com

    Persze ezek közül nem mindet használják, ugyanis szokása volt azelőtt megvenni a domainneveket, mielőtt szüksége lett volna rá.

    A TrumpNewtork.comot például 2007-ben vette, két évvel azelőtt, hogy magát a vállalkozást elindította volna. Sőt, mivel a tervezett MLM cég tevékenysége elég ellentmondásos volt és sokan vádolták piramisjátékkal, Trump olyan domaineket is megvett, mint 

    • TrumpMultiLevelMarketing.com
    • TrumpNetworkFraud.com,
    • TrumpNetworkPyramidScheme.com,
    • TrumpNetworkPonziScheme.com

    Meg még vagy 15 hasonlót. Amikor pedig politikai pályára készült, megvette a VoteAgainstTrump.com, TrumpMustGo.com és NoMoreTrump.com domaineket.

    Nagyon cseles. (via)

  • Úgy mint ez az indiai férfi Kalkuttában a minap:

  • És nem is a mi kémfotónk, hanem kedves olvasónké, Viviené. Vasárnap este tíz körül látta a Nyugatinál, az újpesti irányba tartott éppen.

    A felújított 3-as metró próbaüzeme
    A felújított 3-as metró próbaüzeme
    Fotó: Olvasónk, Vivien

    De hogy miért is nem új? Még tavaly júniusban volt erről egy kis szájkarate, de nem is akárhogyan. Egy normális világban az lenne a természetes, hogy a beruházó büszkélkedik azzal, hogy új metrókocsikat vett, míg egy szemfüles újságíró (ellenzéki politikus, civil aktivista, nyolcéves metróbolond kisgyerek, ésatöbbi, ésatöbbi) rá nem jön, hogy csak használt vackot pimpeltek meg, és sóztak rá. Ez viszont nem Magyarország: itt a főváros mondogatta, hogy nem új metrót vett, hanem felújíttatott – vélhetően azért, hogy így az orosz beszállítót hozza helyzetbe két Putyin-látogatás között félúton –, holott minden laikusnak eléggé újnak tűnnek (ha bővebben is érdekli a történet, ebben a cikkünkben olvashat róla).

    De a lényeg, hogy a próbaüzem zavartalanul halad. Igaz, némi csúszást nem lehet nem észrevenni: az előbb említett tavalyi cikkünkben azt írtuk, a a prototípus 15 ezer kilométeres próbafutása után „jövő év januárjában” (vagyis idén januárban) utazhatnak rajta az első utasok. Viszont már lassan február vége van.