Micimackós strandlabdára cserélte a nőket egy szaudi áruház
Nem egészen arról van szó, hogy felfújható játékként tekintenének a nőkre, csak, hát, nehéz lehet úgy reklámújságot csinálni, hogy közben meg kell felelni egy sor szigorú, vallási szempontnak is.
Az Independent szúrta ki ezeket a fotókat a Saco nevű barkácsáruház ramadán idejére hirdetett akciói között, a lánc szaudi üzletének Twitterén.
Az eredeti képeken látható, és az eredetileg a nyugati piacokra szánt hirdetéseken egy boldogan fürdőző nyugati családot lehet megfigyelni, amint örömmel használják a terméket, a keleti verziókon viszont a család női tagját strandlabdára cserélték, a gyerekekre és az apukára pedig pólót vagy egész testet takaró fürdőruhákat photoshopoltak:
Amúgy, gyakran előfordulnak hasonló esetek, ezt csinálta például a szaudi Ikea is. De nem csak reklámújságokban. Hirtelen az az emlékezetes kép ugrott még be, ahol Angela Merkelt és a többi nőt tüntették el a fotókról, amikor 2015-ben, a párizsi terrortámadások után felvonultak az utcán, egy sor európai államférfivel.