Nem akármilyen támogatója lett az anyám! című filmnek!
Sem a nézők, sem a kritikusok nem szerették Darren Aronofsky új filmjét, az anyám!-at (mi sem tartozunk a kivételek közé, lásd a kritikánkat), amit egyébként a rendező igazán érett, épeszű felnőtt módjára reagált le, és közölte, hogy akire nem hat a filmje, annak nincs is pulzusa. A sok negatív véleményt azóta már egy valamivel higgadtabb vagy intelligensebb marketinges is kihasználta, és készült egy olyan plakát a filmhez, amelynek egyik oldalán, Jennifer Lawrence arcának sértetlen felén a szuperlatívuszok olvashatóak, a másikon, a sebek mellett meg a negatívabb kritikák részletei, mondván, az legalább biztos, hogy ennél ellentmondásosabb film jó ideje nem volt (ami egyébként egészen biztosan nem igaz).
#controversy #mothermovie YOU DECIDE pic.twitter.com/gBSDrD4jnJ
— darren aronofsky (@DarrenAronofsky) 2017. szeptember 22.
De egy igazi nagyágyú is Darren Aronofsky segítségére sietett: a világ ma élő talán leghíresebb képzőművésze, Marina Abramovic közölte a rendezővel, hogy őt érzelmileg nagyon megérintette a film, amelynek hangkulisszája hihetetlenül innovatív volt. (Más kérdés, hogy általában akkor szokás egy film hangját dicsérni, ha az ember tényleg a világon semmi másról nem tud jót mondani, de Abramovic esetében valószínűleg nem ez a helyzet.)
"A hetvenes években az én összes munkámat is vacaknak tartották. A kritikusok nagyon lehúzták őket, most viszont már történelminek és úttörőnek tartják. (...) Azt hiszem, ha ez a generáció nem is, a következő majd megérti a filmedet. Egy jó műalkotásnak sok élete van" - írta a Facebookon Abramovic, aki egyébként az Indexnek adott interjújában szintén azt mondta: "Ha hallgattam volna akár a rossz, akár a jó kritikákra, most nem lennék sehol."