Nem gondolta a pizzalánc, hogy az oroszok tömegével tetoválnák magukra a logóját ingyen pizzáért. Pedig de!
Eléggé elszámolta magát az amerikai Domino's pizzaétterem-lánc orosz leányvállalata a legutóbbi marketing kampányával, amiről a Business Insider írt. Az étterem azt ígérte, hogy aki egy látványos helyre magára tetováltatja a Domino's logóját és megosztja ezt a közösségi médiában, az élete végéig, de legalább 100 évig ingyen pizzát kap az étteremből.
Viszont erre annyi orosz tetováltatta magára a logót, hogy le kellett állítani az akciót.
Az étteremlánc eredetileg két hónaposra tervezte a promóciót, de öt nap után le is állította, amikor látta, hogy árasztják el a promó tetkók az internetet.
Az ingyen pizzára vágyók közül volt, aki megúszta az egészet azzal, hogy a lánc dominóját simán a karjára, lábára, vagy esetleg a nyakára tetováltatta, sokan egy pizzaszeletet is kértek a logo mellé a tetoválótól, és voltak egészen kreatív megoldások is. Az én kedvencem az volt, aki az "ingyen cuccok rabja" felirattal egészítette ki a céges logót.
Végül 350 főnek ígért életen át tartó pizzaellátmányt a Domino's, és mindenki mást, aki már lefoglalta a tetoválónál az időpontját, hogy 100 évig ingyen pizzához juthasson, a cég azt javasolja, hogy már ne csináljon hülyét magából!