A Cosmo-lányokra is ráhajtanak a szocialisták

2005.09.05. 14:17
Vörös borítós CD-vel, többek között Beastie Boys-, INXS-, Cranberries- és Soft Cell-számokkal próbál módosítani imidzsén az MSZP. Az őszi kampány részeként a Cosmopolitan, a CKM és a National Geographic magyar olvasói juthatnak majd hozzá az ingyenzenékhez.

A felső középosztályhoz tartozó fiatalokat megcélzó életmódmagazinokban hirdeti az értékváltást a Magyar Szocialista Párt.

You Gotta Fight

Az Index információi szerint ősszel több "prémium" kategóriás magazinban fut majd az MSZP új arculatkampánya, és a Cosmopolitan, a CKM és a National Geographic olvasói az októberi lapszámmal megkapják a "Buli színe" című zenei válogatást is. A CD egyértelműen a 25-35 éves városi fiatalok körében hivatott módosítani a pártról alkotott választói véleményt. A szociáldemokrata-vörösbe csomagolt, csupán egy apró szegfűs pártjelvénnyel ellátott CD-re főként a 80-as, 90-es évek zenéiből válogattak. A listára az INXS, a Cranberries, a Texas, a Tears for Fears és a Soft Cell egy-egy száma mellett felkerült Beastie Boystól a You Gotta Fight For Your Right! is.

Vörös négyzetben

A zenés-színes kampányról Hiller István beszélt először a miniszterelnök és több vezető szocialista politikus választási kampányára felkészítő pénteki tanácskozáson. A pártelnök azt ígérte, hogy az akció "határozott lesz, de nem durva", és színvilágában teljesen új vonalat képvisel Magyarországon a politikai reklámban. Az óriásplakátokon a "közös értékeink" szlogen alatt az "igazságosság", a "bátorság" és a "biztonság" szavak jelennek meg a pártra utaló vörös négyzetekben, egy-egy zöldes árnyalatú képhez kapcsolódva. A magazinokban viszont a már elindított utcai kampány darabjaihoz hasonló, de még "fiatalosabb" hirdetéseket jelentet meg a párt.

A hazai háztartásokba az ősszel kampánycsomagokat is postáznak a szocialisták új szóróanyagaiból. A kétmilliós példányszámban szétküldött direct mailben egy levéllel is megszólítja a választókat az MSZP.

Az MSZP 2004-ben a kabai Bangó Károlynét és családját tette a párt népszavazási plakátjára. A Csapatjátékosok budapesti találkozóján kiválasztott Bangóék viszont még egy egészen más vizuális világot tükröző kampány részesei lettek. Az öt fős familia egy kékben úszó háttérre helyezve népszerűsítette a december 5-i "2Xnem"-et.