Tőrrel és kampánnyal búcsúztatják az utolsó sorkatonát
A honvédelmi tárca az utolsó sorkatona leszerelése alkalmából egész októberben sugároztatja az erre az alkalomra készített reklámszpotokat, amelyek 120 alkalommal láthatóak a tévékben, illetve 321 alkalommal hallhatóak a rádiókban. A tárca e mellett ezer plakátot helyez el közterületeken.
A rádiós kampányra - amelynek része hosszabb információs magazinok szponzorálása is - valamivel több mint nettó harminc millió forintot fordítanak. A tévéreklámok legyártatására és sugárzására, valamint a közterületi plakátokra áfa nélkül 49 milliót költenek. Ez utóbbi feladatokat a Hey Reklám Kft., illetve a Media Zone Hungary Kft. alkotta konzorcium végezheti el. A rádiós reklámokat hat cég készíti, amelyeket tizennyolc vállalkozás közül választottak ki, de ezek névsora kedden délután nem állt a HM kommunikációs igazgatóságának rendelkezésére.
A kampány vége egy nagyszabású ünnepség lesz, amelynek részeként az utolsóként leszerelő 1971 sorkatona egy-egy dísztőrt kap ajándékba. Ezek gyártóját szintén közbeszerzésen választották ki, a nevét egyelőre nem sikerült megtudnunk, mindenesetre nettó 26 millió forintért vállalta a tőrök szállítását. Ez azt jelenti, hogy egy tőr több mint 13 ezer forintba kerül, persze ez az ár is áfa nélkül értendő.
Cikkek, esélyek, portrék, eredmények, térképek – minden egy helyen!
Ne maradjon le semmiről, kövesse az Indexen az amerikai elnökválasztás legfontosabb pillanatait és böngéssze a Fehér Ház blog tartalmait!
November 1-től folyamatosan frissülő hírfolyamunkban számolunk be minden fejleményről, a voksolás éjszakáját kiemelt figyelemmel kísérjük. A választás másnapján reggel hét órától élő videós műsorral jelentkezünk, interaktív térképeink segítségével pedig minden információt megtalál!