Baumgartner helyett Európa Szépe népszerűsíti Magyarországot

2004.02.06. 16:50
A Magyar Turizmus Rt. márciusban induló országimázskampányában Laky Zsuzsa népszerűsíti Tony Curtis mellett Magyarországot. Európa Szépének édesanyja az Indexnek azt mondta, hogy még nem írták alá a szerződést a Magyar Turizmus Rt.-vel, ezért a bejelentés meglepte őket. A másik országarccal, Tony Curtisszel forgatott filmeket többek között a CNN, a CNBC, a Sky Channel vetíti majd.
A Népszava szerint Tony Curtis mellett Laky Zsuzsa fogja népszerűsíteni Magyarországot a jövő hónapban elinduló országimázskampányban. Korábban az amerikai színész "partnereként" Baumgartner Zsolt autóversenyzőt emlegették.

Baumgartnerrel nem tárgyal a turizmus rt

Laky Zsuzsa
"Magyarország arcai" ingyen vállalják az ország népszerűsítését. A lap szerint Baumgartnerrel még nem tárgyaltak a kampányban való részvételről. A Forma 1-es versenyző támogatásáról zajló tárgyalások ugyanakkor megrekedtek, egyre kevésbé valószínű, hogy a Magyar Turizmus Rt. részt vesz Baumgartner versenyzésének szponzorálásában.

Még nincs szerződés

Laky Zsuzsa édesanyja az Indexnek a hírrel kapcsolatban azt mondta, meglepődtek rajta, ugyanis még nem írtak alá semmiféle szerződést a Magyar Turizmus Rt.-vel. Szerinte erre a jövő héten kerítenek sort. A lapnak nyilatkozó Galla Gábor, az MT Rt. vezérigazgatója szerint a kampány márciusban indulhat. Tony Curtis filmben népszerűsíti majd az országot, Laky pedig plakátokon szerepel majd.

Kampány 70 millióból

A Tony Curtissel forgatott filmet többek között a CNN, a CNBC, a Sky Channel vetíti majd. A filmek bemutatják a magyar borvidéket és a magyar gasztronómiai specialitásokat, valamint a főváros építészeti örökségeit, kulturális életét. A kampányra 50-70 millió forintot költenek összesen.