További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
Schumi síel |
"Természetesen jövőre is meg akarom nyerni a világbajnokságot! - kezdte mondandóját a háromszoros világbajnok. Tudom, hogy ez nehezebb lesz, mint valaha, hiszen a McLaren minden követ megmozgat, csakhogy visszaszerezze az első helyet. Épp ezért idén néhány héttel hamarabb megkezdtem a fizikai felkészülést, ennek köszönhetően jobb a kondim, mint egy éve ilyenkor, s e hó közepén már tesztelni is fogok. A motivációm a szokásosnál is nagyobb: világbajnokságot nyerni a Scuderiával óriási dolog, ám egy új Ferrari korszakot nyitni még ennél is nagyobb. Nekem pedig ez a célom. Ha idén is sikerül megnyernem a vb-t, akkor még inkább meg akarom nyerni két év múlva is, hiszen a szerződésem csak 2002 végén jár le. Addig biztosan a Ferrarinál maradok, s egyáltalán nem gondolok a visszavonulásra!"
Michael Schumacher és Jean Todt A Japán Nagydíj után |
Mi azonban teljesítettük a kötelező feladatot, azaz megnyertünk mindent, amit csak lehetett. Idén ez a bizonyos pszichikai nyomás eltűnt, ezért arra számítok, hogy minden egyszerűbb lesz, mint tavaly. Nyugodtan dolgozhatunk, hiszen már bizonyítottunk: képesek vagyunk világbajnokságot nyerni."
A sajtótájékoztatón elhangzott még az új Ferrari bemutatásának időpontja is: 2001. január 29.
Jerezben befejeződtek a Benetton és a Williams istálló tesztjei. Az utolsó napon vizes pályán köröztek a pilóták, akik közül Fisichella volt a leggyorsabb, maga mögé utasítva Montoyát, Ralf Schumachert és Marc Genét. A Williams katalán tesztpilótája nem szomorkodott amiatt, hogy csupán a negyedik legjobb időt futotta, hiszen mögötte már a BMW legújabb erőforrása dübördött, méghozzá hibátlanul.
Arrows Próbálgatják a legújabb konstrukciót |
Egy harmadik helyszínen, Fioránóban a Sauber is pályára bocsátotta 2001-es rakétáját, mellyel Nick Heidfeld, az istálló első számú pilótája igen elégedett volt.
|