További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
A Benetton régi motorja megbízhatóbb volt |
A közép-spanyol ringen egyébként Hakkinent továbbra sem tudták megelőzni ellenfelei, azonban figyelemre méltó, hogy a finn idejét az újonc Juan-Pablo Montoya közelítette meg a legjobban. A kolumbiai pilóta majd' hat tizeddel elmaradt ugyan a kétszeres világbajnoktól, ám szinte egy szekundummal gyorsabb volt csapattársánál, Ralf Schumachernél.
Jerezben Luca Badoer, a Ferrari tesztpilótája teljesítette a legjobb időt, maga mögé utasítva a két BAR pilótát, Panist és Villeneuve-öt, valamint a Sauberes Raikkonent. Meg kell említeni, hogy Villeneuve nincs elájulva az új BAR-Hondától, szerinte az idei gép lassabb a tavalyinál.
A Jaugarnak csak a kuplungja rakoncátlankodott |
Egy másik albioni istálló, a Williams bejelentette, hogy január 27-én, Silverstone-ban mutaja be a 2001-re tervezett FW23-BMW nevű autóját. A kocsi legérdekesebb pontja talán a motorja, hiszen a tízhengeres erőforrás tömege még a 100kg-ot(!) sem éri el. A szuperkönnyű BMW azonban a Williams mérnökök körében kisebb aggodalmat keltett, mert a heti tesztek során Ralf Schumacher többször is panaszkodott annak apróbb hibáira. Természetesen a szakemberek a "Renault-szindrómától" tartanak: nem szeretnék, ha az új gép gyorsabb, ám megbízhatatlanabb lenne a tavalyinál.