Kívül csak az orr változott látványosan
Magán a kasztnin kívülről nincs sok újdonság, csupán a 2001-es Ferrariéhoz hasonló orr okoz feltűnést. A gép paraméterei lényegesen nem változtak, ám mind a karosszéria és a váz, mind a Cosworth motor lényegesen könnyebb, mint tavaly.
A szponzorok közül szinte mindenki maradt - a főtámogató továbbra is az HSBC nevű bank -, sőt, az istállóhoz csatlakozott a Castrol olajtársaság is, mely üzemanyaggal és különböző kenőanyagokkal látja el a csapatot. A jaguarok jövőre is Michelin abroncsokkal köröznek majd, s próbálnak felzárkózni az élmezőnyhöz, mely az alakulat első számú célkitűzése.
Hétfőn Barcelonában kezdenek tesztelni a csapatok
Irvine és De La Rosa hétfőn próbálja ki először az új kocsit, akkor kezdődik ugyanis Barcelonában a szezon első hivatalos tesztje. A katalán ringen pályára gurul - a Jaguar mellett - a Ferrari Badoerrel és Burtival, a McLaren, Coultharddal, Raikkönennel és Wurzzal, a Williams Ralf Schumacherrel és Montoyával, a Sauber Heidfelddel és Massával, a Renault Trullival és Buttonnal. Ezek a csapatok átmeneti - tavalyi kasztni, idei motor - gépekkel fognak körözni, míg a Jordan Fisichellával és Satóval, a BAR Villeneuve-vel és Panissal, valamint a Toyota Salóval és McNish-sel már a 2002-es autóját próbálgatja.
Barcelonában jelen lesz még a Minardi is, ám azt nem tudni, kik vezetik majd a kocsijaikat. A Prost ezzel szemben súlyos anyagi gondjai miatt nem tesztel, míg az Arrowsnak még nincs kész a "hibrid" autója sem, ezért nem lesz jelen Katalóniában.