További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
Ralf majd' egy szekundummal lemaradt
Juan Pablo Montoya |
A williamsek mögött a BAR-pilóták, Panis és Villeneuve következtek, s úgy tűnik, hogy az amerikai csapatnak végre sikerült versenyképes autót építenie. Mindez azt is jelenti, hogy Villeneuve, aki korábban kijelentette, hogy ha az új kocsi nem lesz jó, elhagyja a csapatot, marad az istállónál.
A versenyképességgel tavaly nem voltak gondjai a Saubernek, s nagyon valószínű, hogy idén sem lesznek. A svájci team pilótái, Heidfeld és az újonc Massa ugyanis folyamatosan az élmezőnyben találhatóak a teszteken, s a kocsi megbízhatónak is látszik, hiszen eddig semmi baj nem volt vele.
Az új Ferrari eddig hiba nélkül fut
Szintén megbízható a Ferrari idei gépe, az F2002-es. Michael Schumacher hétfőn ugyanis újabb 50 kört teljesített vele, jó időket futott, így érhető, hogy bizakodóan néz a szezon elé.
"Az új kocsival eddig semmi problémánk nem volt. A hét folyamán versenyszimulációt is végzünk, s ha a gép jól teljesít, akkor ezt visszük Ausztráliába, az idénnyitóra, ha nem, akkor marad a tavalyi F2001-es. Én nagyon optimista vagyok, szerintem 99 százalék, hogy Melbourne-ben az F2002-essel állunk rajthoz" - nyilatkozott Schumacher.
Végül pedig egy hír a McLarenről. Hétfőn a csapat vezetői bejelentették, hogy Jean Alesi, aki idén a német túraautó-bajnokságban egy Mercedesszel indul, tesztelheti a csapat tavalyi gépének módosított változatát. A lehetőség csupán egyetlen alkalomra szól, s Alesi személyes kérésének tesz eleget. "Soha nem vezettem McLarent, ezért szeretném kipróbálni, a visszatérésre azonban nem gondolok" - mondta Alesi, aki tavaly intett búcsút a Forma-1-nek.