Palik László, a Hungaroring Sport Rt. elnöke elmondta, hogy a szervezéssel kapcsolatban minden a legnagyobb rendben halad, még a jegyértékesítés is. Erről bővebben Gerstl Péter, az Osterman Formula Kft. vezérigazgatója számolt be, elárulta, hogy négy tribünre - többek között a "Gold" nevű, legdrágább helyekre is - már az összes belépő elkelt, s a tavalyihoz képest csupán 3-4 százalékkal fogyott eddig kevesebb biléta.
Emiatt pedig nincs ok aggodalomra, hisz a vb korán eldőlt, Michael Schumacher már Franciaországban világbajnok lett, ezért az enyhe csökkenés várható volt. A legtöbb jegyet egyébként mindig a futam előtti utolsó három héten, illetve a nagydíj három napja alatt adják el, így csak később derül ki, tényleg csökken-e majd a Forma-1 iránt az érdeklődés vagy a viszonylag tét nélküli - a második helyért még négy pilóta csatázik - versenyre is kíváncsi a közönség?
Asajtókonferencia végén számolt be a Magyar Nagydíj szenzációjáról Palik László: Baumgartner Zsolt augusztus 18-án, vasárnap, az F-1-es autók bemelegítő edzése után kipróbálhat egy Forma-1-es Jordan-Hondát. A 21 éves pilóta, aki idén a Forma-3000-es sorozatban versenyez, ezzel Kesjár Csaba után - ő 1987-ben egy Zakspeed-Forddal mehetett a ringen - a második magyar versenyző lesz, aki F-1-es kocsit vezethet.
Az egyedi lehetőséget Baumgartner számára Bernie Ecclestone engedélyezte, magyar részről pedig Frank Tamás segített, aki, miután a Forma-1 mindenható ura rábólintott a versenyen kívüli körözésre, Eddie Jordannal Hockenheimben megállapodott, hogy az ír csapat az egyik autóját kölcsönadja a néhány körös bemutatóra. Sőt, valószínűleg később Baumgartner tesztelheti is a sárga színű gépet, ám erre csak szeptemberben kerülhet sor, addig ugyanis teszttilalom van a Forma-1-ben.