További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
Cél a világbajnokság
"Juan egy nagyon ígéretes tehetség, örülünk, hogy továbbra is együtt dolgozhatunk vele. A képességei és a kitartása, amelyet már az új megállapodás is biztosít, lehetővé teszik mind a Williams istálló, mind a pilóta számára, hogy 2003-ban és 2004-ben a világbajnoki címért harcoljon" - számol be a szerződéshosszabbításról a Williams csapat kommünikéje.
"Nagyon szerencsés vagyok, hogy továbbra is a Williams-BMW istállónál versenyezhetek. Bízom benne, hogy jövőre a vb-elsőségért küzdhetünk" - mondta Montoya, aki néhány hete kijelentette, hogy az alakulatnak rengeteget kell fejlődnie, ha jövőre fel akarja venni a versenyt a Ferrarival.
Gyenge gumikat gyárt a Michelin?
Ron Dennis, a McLaren főnöke már közel sem olyan boldog, mint a fent idézett ellenfelei, az angolnak a gumiszállító Michelinnel van problémája.
"Csak akkor lehetünk elégedettek a gumiszállítónkkal, ha megnyerjük a világbajnokságot. Ennek a célunknak azonban idén még csak a közelébe sem kerültünk, esélyünk sem volt a végső győzelemre" - kritizálta a francia gyártót Dennis.
Véleménye azért is érdekes, mert megerősíti a feltételezéseket, melyek szerint a Ferrarit támogató Bridgestone abroncsai sokkal jobb minőségűek. Jean Todt, a Ferrari csapatfőnöke a múlt hétvégi Magyar Nagydíjon azt nyilatkozta, hogy nagy részben a japán márkának köszönhető, hogy a Ferrari uralja a Forma-1-et.
A Jaguar eladó. Vagy még sem?
A Jaguar már annak is örülne, ha az F-1 középmezőnyét uralná, ezzel szemben a dollármilliárdokból felépített istálló csak a legkisebb költségvetésű Minardit képes megelőzni. Nem is lehet véletlen, hogy a Ford vasárnap szerződést kötött a Jordannal, amelyet 2003-tól kezdve három éven át gyári Cosworth motorokkal lát el. Sőt, az ír istálló hivatalos neve a továbbiakban Jordan-Ford lesz.
Nem is csoda hát, hogy ezek után a BBC csütörtökön arról számolt be, hogy a Jaguar tulajdonosa, a Ford el akarja adni az alakulatot. Az angol újságírók már a vevőt is megnevezték, mely a Red Bull lenne, amelynek elnöke, Dietrich Mateschitz eddig az Arrowst akarta megszerezni, ám a tárgyalások elhúzódása miatt a Jaguarra vetett szemet.
Pénteken Niki Lauda, a Jaguar csapatfőnöke azonban cáfolta az eladásról szóló híreket.
"Butaság, hogy a Red Bull megveszi az istállót. Egy Jaguarnak nem kell energiaital a jó teljesítményhez" - próbált viccelődni a hajdani háromszoros világbajnok, annak ellenére, hogy csapata idén eddig mindössze egyetlen negyedik helyet tud felmutatni, amit még a szezonnyitó Ausztrál GP-n szerzett.
Lauda nyilatkozatát megerősítette Richard Parry-Jones, a Ford egyik alelnöke is, aki kijelentette, hogy a "Jaguar nem eladó".