Több mint négy tizeddel javított a tavalyi rekordon
Az eddigi leggyorsabb kör 57. 476 másodperc volt ezen az átlagosnál rövidebb pályán. Ezt tavaly júliusban érte el, most azonban kis híján sikerült az álomszerűnek mondható 57 másodperc alá szorítani a csúcsidőt. A helyszínen tartózkodó szakemberek megdöbbentek, amikor látták, hogy mindössze 45 ezred hiányzott ehhez a kivételes bravúrhoz.
Közrejátszhatott egyébként a bravúr elmaradásában, hogy fagypont közelében volt a hőmérséklet. A több mint egy órás teszten 78 kört ment Schumacher a Ferrarival, és az autó kifogástalanul működött.
Todt: Ez az autó jobb, mint a tavalyi
Schumacher alig talált szavakat teljesítménye láttán, a Ferrari főnöke, Jean Todt viszont érthető büszkeséggel magyarázta, hogy az eredmény után van okuk bizakodni az újabb győzelemben.
Kijelentette: az F2003GA nevet viselő autó jobb, mint a tavalyi konstrukció. Érdekesség, miközben a Williams eredményei is javulnak Barcelonában a tavalyi Ferrari az első teszten három és fél másodperccel verte Montoyáék új autóját.
A megszorítások ellenére gyorsul a Ferrari?
Ennek a fölénynek csak a Nemzetközi Automobil Szövetség vezetői nem örülnek felhőtlenül, hiszen azért vezettek be megszorító intézkedéseket, hogy izgalmasabbak és nem utolsósorban látványosabbak legyenek a futamok.