További Forma-1 cikkek
- Lewis Hamiltont intették le elsőként, mégis Lando Norris nyerte a kínai sprintkvalifikációt
- Hamilton szerint egyesek szeretnek sületlenségeket összehordani róla
- Változás a Formula–1 versenynaptárában, augusztusban rendezik a Magyar Nagydíjat
- Alonso bejelentette, melyik F1-es csapat autóját vezeti a következő szezontól
- Megrázta magát Verstappen az ausztrál bakit követően, simán nyerte a Japán Nagydíjat
Brawn: mihamarabb vissza kell vágni
Schumacher ugyan némi szerencsével nyert Montrealban, a két legutóbbi versenyen azonban az első hely közelébe sem került. Magny Cours-ban is csak amiatt lehetett dobogón, mert Coulthard tankolását elhibázták a szerelők, Räikkönen pedig a legfrissebb hírek szerint komoly fékproblémákkal küszködött.
A Ferrari összetettben ettől függetlenül őrzi vezető helyét a konstruktőrök között, de ha a trend folytatódik, akkor könnyen elveszíthetik, hiszen már csak három ponttal vezetnek. (A Williams kereken száz pontnál tart.) Ross Brawn így vélekedett: "Mérhetetlenül csalódott vagyok, mihamarabb össze kell szednünk magunkat, különben elvesztünk. Itt az ideje a visszavágásnak."
Schumacher: A kasztnihoz hozzá kell nyúlni
Brawn azt sem titkolta, hogy a silverstone-i verseny előtt a motorhoz is hozzá fognak nyúlni, néhány fejlesztést végrehajtanak rajta. Michael Schumacher ugyanakkor azt mondta: a néhány hete még tökéletesnek hitt karosszérián is átalakításokat kell eszközölni. "A soron következő tesztek feladata lesz az optimális beállítások megtalálása, és a szükséges változtatások végrehajtása" - magyarázta.
A német sajtó szkeptikusabb, egyértelműen a gyengébb Bridgestone-gumikban látják a Ferrari visszaesését. A nagy rivális Michelin ugyanis valamennyi csapatnak fejlesztette az abroncsokat, míg a japánok csak a Ferrarinak.
|