|
Juan Pablo Montoya ugyanis a kocsi első teljes tesztnapján a legjobb időt futotta, a második toyotás Ricardo Zontára 1,2, a legjobb Ferrarira pedig 2 és fél másodpercet vert.
"Montoyával az új autó alapbeállításain dolgoztunk szerdán" - nyilatkozta a sikeres nap végén Sam Michael, a Williams-BMW tesztcsapatának főmérnöke, Sam Michael. - "Többféle variációt is kipróbáltunk, az volt a célunk, hogy minél több információt szerezzünk a kocsiról. Természetesen voltak kisebb problémáink, de ez megszokott a vadonatúj gépeknél. Ennek ellenére a kolumbiai pilótánk jónéhány gyors kört meg tudott tenni."
Ex-Ferrari mérnök tervezte a Williamset
A Jerezben jelen lévő rivális istállók, a Toyota, a Renault és a Ferrari természetesen még a tavalyi autójukkal köröztek, és a Williams remek teljesítményét kicsit csökkenti, hogy a vörös gépeket két tesztpilóta, Felipe Massa és Luca Badoer kormányozta. (Előbbi idén a Sauber hivatalos versenyzője lesz.)
Az olaszok így valószínűleg nem estek pánikba az óriási hátrányuk miatt, de az valószínűleg zavarja őket, hogy az FW26-os tervezéséből a Williams által Maranellóból tavaly elcsábított mérnökasszony, Claudia Terzi is jócskán kivette a részét.