A Minardi nem a Jordan, de nem is a Ferrari
Lukács Bea, a cég szóvivője ugyanakkor az MTI érdeklődésére elmondta, hogy a MOL nem szándékozik kivonulni a fiatal versenyző mögül, továbbra is segíteni szeretné őt.
"Korábban szándéknyilatkozatot írtunk alá, bizonyos körülmények azonban időközben megváltoztak" - indokolt a szóvivő, aki példaként említette, hogy Baumgartner az eredeti elképzelésektől eltérően nem a Jordan-Fordhoz, hanem a Minardihoz szerződött.
320 milliót megspórolnának
Szerkesztőségünknek sikerült elérnie a magyar pilóta menedzserét, Frank Tamás, aki viszont nem tudott újabb információkkal szolgálni.
A Klub Rádió viszont úgy tudja, hogy a MOL 380 millió forint helyett csak 60 millió forinttal támogatná a magyar pilótát, de ezt az értesülést a menedzser nem erősítette meg.
Következtetéseink szerint arról lehet szó, hogy a MOL kifogásolja Baumgartner csapatváltását, mert a Minardi kevésbé elismert csapat, mint a néhány futamgyőzelemmel már rendelkező Jordan, feltehetően ezért akarja csökkenteni a pilóta támogatására fordított pénzösszeget. Persze ha a két csapat múlt évi szereplését nézzük, egyáltalán nem állnak messze egymástól, hiszen mindkét istálló a mezőny végén futott célba. Sőt, a minardik többször érték el a kockás zászlót, mint a jordanek.
A pilóta és a Minardi már aláírták a megállapodást
Eközben a kormány döntése alapján megkezdődött a versenyző szereplését elősegítő gazdásági társaság létrehozásának előkészítése.
Baumgartner Zsolt december 23-án írta alá szerződését a Minardi csapatához. A kontraktus egy évre szól, hároméves opcióval.