Csapattársa, Ralf Schumacher menedzsere ugyanis egy német lapnak elárulta: már megegyezett a Renault-val pártfogoltja átigazolásáról.
"Minden kérdésben megállapodtunk"
"Minden fontos kérdésben megállapodtam Flavio Briatore csapatfőnökkel, a szerződés aláírása már csak formalitás" - nyilatkozta Willi Weber a Bild című német napilapnak.
A fiatalabbik Schumacher williamses szerződése 2004 végén lejár, és bár próbálta, menedzsere többhónapos tárgyalássorozat után is képtelen volt egyezségre jutni Sir Frank Williams csapatvezetővel. Az istálló első embere ugyanis sokallta a 28 éves pilóta tizenkétmillió eurós éves fizetését, és a felére akarta csökkenteni azt, amit viszont a Schumacher-menedzsment nem akart elfogadni.
Bátyja után a legjobban kereső F-1-es pilóta lesz
A Renault-hoz közeli források szerint a Renault-nál nem volt probléma a gázsival, a franciák első kérésre rábólintottak a tizennyolcmilliós éves javadalmazásra, amellyel a kis Schumacher a bátyja, Michael után a második legjobban kereső F-1-es sofőr lesz. A Ferrarinál az idősebbik fivér 35 millió eurót tehet zsebre szezononként. Ralf nem csak a gázsiban követi testvérét: a Renault korábban Bentton néven versenyzett, és '94-'95-ben Michael Schumacher személyében világbajnokot adott a Forma-1-nek.
A Renault-Ralf Schumacher megállapodás tehát véglegesnek tekinthető, a hivatalos bejelentés már csak napok, esetleg órák kérdése, bár maga a pilóta még igyekezett kétségek között hagyni rajongóit a jövőjével kapcsolatban.
"Hamarosan kiderül, hol folytatom az F-1-es pályafutásom, de a csapatom neve egyelőre maradjon meglepetés" - titokzatoskodott hétfőn Ralf Schumacher, aki hat szezon után távozik a kék-fehér istállótól.
Trulli távozása várható
A Williams-BMW jövőre így két új pilótával - talán a Jenson Button-Mark Webber duóval - vág neki a szezonnak, a Renaultól pedig minden bizonnyal Jarno Trullinak kell távoznia, szupertehetségét, Fernando Alonsót szinte biztosan nem engedi el Flavio Briatore csapatfőnök.