A Ferrari volt az első számú minta
A módosított autó leginkább külsejében újult meg, az eddigi meredek orr íveltebb lett, az oldalsó lévegőbeömlők pedig keskenyebbek és magasabbak. Mindkét rész leginkább a 2004-es Ferrariéhoz hasonlítható.
A kocsi hátulja szintén változott - itt is a Ferrari lehetett az ötletgazda -, míg a motorburkolat a Renault idei R24-es megoldására emlékeztet.
"Csak a pályán derül ki, mire képes"
Adrian Newey, az autó tervezője szerint a kocsi biztosan jobb lesz, mint az elődje, ám kedden még az idei katasztrofális teljesítmények után is visszafogottan nyilatkozott.
"A szimulációs tesztek alapján az autó jobb időkre lesz képes, mint az elődje. Ennél többet nem is mondanék, várjuk meg, milyen lesz valójában a pályán. A kasztni alatt az alkatrészek nagyjából változatlanok, de a karosszéria teljesen megújult" - mondta az angol szakember.
Newey szavaiból kiderül, új motort nem kapott a kocsi, ami azért érdekes, mert idén a McLaren kieséseit szinte kivétel nélkül a Mercedes-motor hibája okozta.
A McLaren csapat a héten Silverstone-ban készül a június 13-i Kanadai- és a június 20-i Amerikai Nagydíjra, amelyeken még a régi autóval áll rajthoz. Sőt, az MP4-19B a tervek szerint csak a július 24-i Német GP-n mutatkozhat be először versenyen.