"Kiváló megjelenési lehetőség a Forma-1"
A támogatók logói a tavalyihoz képest 17 százalékkal több időt voltak képernyőn, a többször alkalmazott belső kamerás felvételek - amikor a pilóta szemszögéből, vagy a kocsi egyes pontjain elhelyezett kameráből látjuk a pályát - 29 százalékkal növelték az autók televíziós megjelenését. Összességében így a Forma-1 szponzorértéke 11 százalékkal növekedett.
"A Forma-1 még mindig az egyik legnézettebb sportesemény a világon, amely kiváló megjelenési lehetőséget nyújt a támogatóknak és a világmárkáknak. A szezon végére csökkentek a televíziós nézettségi mutatók, de az először megrendezett bahreini és a kínai futam kiegyenlítette az ebből következő veszteséget" - írja az SMS honlapján Nigel Geach, a cég igazgatója.
Jövőre már tizenkilenc futam lesz
Így teljesen érthető, hogy a Ferrari főszponzora, a Vodafone további két évvel meghosszabbította az istállóval kötött megállapodását, illetve, hogy a Red Bull energiaital-gyár saját csapattal kapcsolódik be a sorozatba. Szintén az F1-be tart a spanyol olajipari óriás, a Repsol és - skót lapértesülések szerint - a Johnny Walker whisky gyártója is.
A világ legnézettebb sporteseményei sorrendben az olimpiai játékok, a labdarúgó világ-, illetve Európa-bajnokságok, melyeket a Forma-1 követ. Jövőre ráadásul már még eggyel több, tizenkilenc versenyt tartanak.