További Forma-1 cikkek
- Lewis Hamiltont intették le elsőként, mégis Lando Norris nyerte a kínai sprintkvalifikációt
- Hamilton szerint egyesek szeretnek sületlenségeket összehordani róla
- Változás a Formula–1 versenynaptárában, augusztusban rendezik a Magyar Nagydíjat
- Alonso bejelentette, melyik F1-es csapat autóját vezeti a következő szezontól
- Megrázta magát Verstappen az ausztrál bakit követően, simán nyerte a Japán Nagydíjat
Hamarosan hosszabbíthat
A hétszeres világbajnok visszavonulásáról évek óta ír a sajtó, annak ellenére, hogy a pilóta többször megerősítette, a következő idény végéig biztosan folytatja. Willi Weber úgy gondolja, akár még tovább is: "Lehet, hogy tévedek, de 2008 lesz az utolsó aktív éve".
A 36 esztendős klasszis szerződése jövőre lejár a Ferrarinál, és bár már tavasszal fölmerült, hogy meghosszabbítják, ez egyelőre nem történt meg. Ügynöke a Stuttgarter Nachrichten című lapnak adott interjújából viszont arra következtethetünk, ez csak idő kérdése.
A McLarenhez nem megy
Michael Schumacher már
2006-ra koncentrál (fotó: epa)
Korábban felmerült az is, hogy Schumacher megállapodásának lejártakor a McLaren-Mercedeshez távozik, istállót cserél Kimi Raikkönennel. "Ezt most fejezzék be! Kizárt, hogy elhagyja a Ferrarit" - reagált a feltevésre dühösen Weber.
Kliense rekordfizetést, évi ötvenmillió dollárt (10,4 milliárd forint) kap az olasz csapatnál, ebből ő húsz százalékot, tízmilliót (kétmilliárd forint) vesz le, ám elsősorban nem emiatt akarja, hogy Schumacher a Ferrarinál maradjon. "Versenyzés, motorsport, Forma-1 jut az eszünkbe, ha a Ferrarira gondolunk, míg a Mercedesről csak luxusautók. Előbbi marketingszempontból előnyösebb a pilótának is" - állítja Weber.
Nagyon készül 2006-ra
Sorozatban öt vb-elsőség után Michael Schumacher idén legjobb esetben is csak harmadik lehet a pontversenyben, de 2006-ra nagyon készül ő és a team is. Új autójuk V8-as motorját már augusztus elején, minden gond nélkül próbálták ki, a kasztni szintén elkészülhet már novemberben.
Korábban felmerült, a teljes kocsit még idén elkezdik tesztelni, ám ezt Ross Brawn technikai igazgató cáfolta. A január eleji bemutatkozás viszont biztos, és ez is hat héttel a Ferrarinál szokásos időpont előtt van.