Jól látszik a darázsderék
(forrás: adrivo.com)
Nagyon vonzó
A kasztni rengeteg helyen változott az ideihez képest, a levékonyított és lerövidített oldaldobozok a legfeltűnőbbek. A német sajtó emiatt már el is nevezte darázsderekúnak a kocsit.
Mark Smith főtervező a kisebb motor miatt valóban drasztikusan slankított a vonalakon, illetve lekerekített, amit csak tudott. Coulthard szerint emiatt az autó remekül néz ki, sőt, "szexi".
Áramvonalas, amennyire csak lehet
Módosult az első szárny, melynek oldalsó elemeire kisebb légterelők kerültek, a hátsó pedig a hajlított alsó alkotórészével tűnik ki.
A légellenállás csökkentése miatt a kerékfelfüggesztéseket is áramvonalasra rajzolták, és kerekek mögötti spoilerek is megújultak.
Newey keze még nincs is benne
Coulthard szerint szexi (fotó: adrivo.com)
Az istállóhoz novemberben érkezett Adrian Newey technikai igazgató munkája még nem látszik a gépen, de az RB2-es így is az F1-es mezőny egyik ütőképes tagja lehet.
A Red Bull Ferrari a második 2006-os autó, amit már 2005-ben kipróbáltak, a Toyota még november közepén bemutatta, és pályára küldte a TF106-ost.