-
2005. december 30., 11:07
A japánok új F1-es beruházásai elvitték a pénzt, az olaszok helyett szponzoraik fizettek.
-
2005. december 27., 10:17
Öt évre, Trulli helyére érkezne, de ennyi pénz kevés a megszerzéséhez.
-
2005. december 23., 11:01
Ecclestone és Montezemolo szerint 2006 után is folytatja, Raikkönen kivár.
-
2005. december 22., 12:33
Bárki vehet magának autót; három versenyes motort, kettős hátsó szárnyat, egységes elektronikát és tesztkorlátozást vezetnek be.
-
2005. december 21., 21:00
Alonso és Dennis kijátszhatták Briatorét, vagy hárman a Renault-t, de végül mindenki jól jár.
-
2005. december 21., 10:42
Vinné a Renault, a BMW és a Ferrari is a finnt, de a McLaren sem tett le az Alonso-Raikkönen szuperduóról.
-
2005. december 20., 11:19
Négy évre 125 millió euró a Vodafone pénzéből.
-
2005. december 19., 12:37
A világbajnok 2007-ben vált csapatot, társa Raikkönen vagy Montoya lesz.
-
2005. december 19., 10:55
Januárban jönnek a 2006-os F1-es autók, a Renault-é legkésőbb.
-
2005. december 16., 13:53
A 2006-os F1-es gép "szexi": kerekded és darázsderekú.
-
2005. december 15., 10:47
Jövőre még kapnak a gyártól gumikat az élcsapatok, utána viszont már nem. A Ferrarinak kedvező a döntés.
-
2005. december 14., 11:36
A Vodafone McLaren-Mercedes újra piros-fehér színű lehet.
-
2005. december 14., 10:28
A hétszeres F1-világbajnok már vezetni akar, és csütörtökön beül a Ferrari volánja mögé.
-
Telitöltik az autót, sokat fogyaszt, meglesz az első kocka, de mivel a rajt előtt a kezdeti szintre tölthető a tank, a futamon nem kell korán tankolni. Az FIA már talált megoldást.
-
Kiegyenlítődött a Forma-1 és az ellensorozatot szervezők küzdelme: öt az öt ellen küzdenek a csapatok.
-
A Vodafone 2007-től a Hondát szponzorálhatja a Forma-1-ben.
-
A lefojtott V10-est gyengítené a Toyota, a Honda és a Renault, utóbbi fél, hogy riválisai visszatérnek a tízhengereshez.
-
Az F1-mérnökök elutasították a 2007-es bemutatást, mert nincs elég idő kipróbálni a hatásait.
-
Két új versenyző, három új csapat nevezett, de a tizenegyedik istálló nem indulhat.
-
"Az agya tompulhat, de a tapasztalata miatt még évekig nyerhet" - állítja az exvilágbajnok Mario Andretti.
-
2005. november 30., 10:59
A Honda fél, hogy a V8-as motor gyenge, a pilóta, aki a V10-est vezette, állítja, partiban lesznek. Hallgassa meg őket, és döntsön!
-
2005. november 29., 11:00
Nem kellenek izgalmas nagydíjak, csak nyerjen Schumacher és a Ferrari.
-
2005. november 28., 12:23
A TF106-os új szárnyakat kapott, hátulját átalakították, és kedden ki is próbálják.
-
2005. november 28., 10:23
Jean Todt szerint a rivális nagycsapatok vezetői is kiöregedtek, fiatalok kellenek.
-
2005. november 25., 11:00
Laudát és Stewartot társaik szabadították ki égő kocsijukból, szintén túlélő Irvine és Verstappen, míg Michael Schumacher nyert is lángoló autóval. A '80-as évekig nevetségesek voltak a biztonsági intézkedések, azóta a tankolástól kell tartani.
-
2005. november 25., 10:35
A nyáron kezdődött üzlet összejön, Ecclestone és az egyik bank eladják részesedésüket, de a főnök az angol menedzser marad.
-
2005. november 24., 13:09
A Schumacher-verő Heikki Kovalainent vitte volna a BMW, de olasz menedzsere a Renault-hoz kötötte.
-
2005. november 23., 10:12
A Honda-főnök aggódik, mert a lefojtott tízhengeres erősebb, mint a nagyok V8-asai.
-
2005. november 21., 10:43
Szerdán a gyorshajtás ellen kampányolt, vasárnap bevonták a jogosítványát.
-
2005. november 15., 23:37
Willi Weber ezentúl csak Michael Schumacher fizetésének húsz százalékát teheti zsebre.