További Forma-1 cikkek
- Lewis Hamiltont intették le elsőként, mégis Lando Norris nyerte a kínai sprintkvalifikációt
- Hamilton szerint egyesek szeretnek sületlenségeket összehordani róla
- Változás a Formula–1 versenynaptárában, augusztusban rendezik a Magyar Nagydíjat
- Alonso bejelentette, melyik F1-es csapat autóját vezeti a következő szezontól
- Megrázta magát Verstappen az ausztrál bakit követően, simán nyerte a Japán Nagydíjat
Az egy lehet sok is
Egy százalék kevés, szinte semmi, de eddig a hétszeres világbajnok mindig száz százalékig állította, a Ferrarinál fejezi be. A korábbi háromszoros világbajnok Niki Lauda szerint rengeteg az egy százalék, és komoly esélyt lát rá, hogy Schumacher ne az olaszoktól vonuljon vissza.
A pilóta menedzsere, Willi Weber kedden a Bildben megmagyarázta, mennyit jelent pontosan egy százalék: "Egyértelmű, hogy miért hagyta meg Michael, a Forma-1-ben gyakoriak a meglepő döntések. A McLaren elvitte Alonsót, de vannak még tehetős játékosok a piacon".
A Toyota ki tudna fizetni 35 millió eurót
Az ügynök el is árulta, mire gondol. "Hogy is szól a Toyota szlogenje? Semmi sem lehetetlen!" - próbált viccelődni, ám tény, hogy a japán istálló könnyedén ki tudná fizetni Schumacher 35 millió eurós éves gázsiját.
"Meglátjuk, hogyan alakul a szezon, nyárig biztosan nem döntünk" - ismertette a menetrendet Weber, azaz ha fél év múlva Schumacher a Ferrarival nem lesz versenyben a vb-címért, elkezdhetnek tárgyalni másokkal.
Weber egy jó üzletet már kötött a japán teammel
A Toyotát korábban Kimi Raikkönennel hozták össze, de a csapat cáfolta, hogy ajánlatot tett volna a finn klasszisnak. A volt Weber-védenc Ralf Schumacher helye biztos a gárdánál - exügynöke évi 17 millió eurós szerződést csikart ki neki - , de Jarno Trullitól könnyen megválhatnának, és Weber szerint nem jelentene problémát, hogy a két Schumacher-fivér egy csapatban versenyezzen: "Nem lenne gond. Valóban volt, hogy nem tudtam elképzelni, de ma már összejöhet".
A Ferrari versenyképesnek tűnik
Michael Schumacher egyelőre viszont a Ferrarira koncentrál, sőt, a tesztszezon első napján ő volt a leggyorsabb pilóta. Jerezben, a V8-as motorral szerelt tavalyi kasztnival remek időt ért el, 1,3 másodpercet vert a második, toyotás Ricardo Zontára: egyelőre nagyon úgy tűnik, a Ferrari júliusban vb-esélyes lesz.