Az ilyenkor szokásos ellenőrzéseket hajtotta végre, nem körözött hosszú ideig, de a boxban jelen lévő fotóriporterek rengeteg képet készíthettek a kocsiról.
Visszatért egy régi megoldás
Az f1racing.net-re föltett fotókon jól láthatóak a változások az MP4/20-ashoz képest. A kocsi orra a három éve kifejlesztett, de versenyen sosem futott MP4/18-as modellére, illetve a már élesben is bevetett MP4/19-esére hasonlít: a német sajtó ezt nevezte el annak idején delfinorrnak.
Megújult az első szárny, kisebbek lettek az oldaldobozok, és teljesen megváltozott a kasztni hátulja. A csak nyolchengeres motor miatt kisebb a gép fara, és egy különleges megoldással a karosszéria a megújított hátsó szárny alatt végződik. Maradtak a felső levegőbeömlőre függesztett szarvacskák, a légterelők alakja enyhén változott.
A fényezése valószínűleg nem végleges
Továbbra is narancssárga, a tesztszezon végéig valószínűleg megtartja a tradicionális fényezést az istálló, de egyelőre az sem kizárt, hogy az egész idényben ilyen lesz a kocsi.
A héten Barcelonában gyakorol a csapat, Juan-Pablo Montoya, majd Kimi Raikkönen is csatlakoznak de la Rosához és a másik tesztpilóta Gary Paffetthez. Az autó hivatalos bemutatója, már a végső színekben, februárban várható.
A Forma-1-szezon március 12-én kezdődik Bahreinben, a McLaren március 3-án fejezi be a felkészülést, és indul a helyszínre.