Megvan az utolsó pilóta, itt az F1-mezőny
További Forma-1 cikkek
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
A teljes 2013-as F1-felállás
Infiniti Red Bull Racing
1. S. Vettel
2. M. Webber
Scuderia Ferrari
3. F. Alonso
4. F. Massa
Vodafone McLaren Mercedes
5. J. Button
6. S. Perez
Lotus F1 Team
7. K. Raikkonen
8. R. Grosjean
Mercedes AMG Petronas
9. N. Rosberg
10. L. Hamilton
Sauber F1 Team
11. N. Hülkenberg
12. E. Gutiérrez
Sahara Force India
14. P. di Resta
15. A. Sutil
Williams F1 Team
16. P. Maldonado
17. V. Bottas
Scuderia Toro Rosso
18. J. Vergne
19. D. Ricciardo
Caterham F1 Team
20. C. Pic
21. G. van der Garde
Marussia Racing
22. L. Razia
23. M. Chilton
A barcelonai Forma-1-es teszt ebédszünetében jelentette be a Force India, hogy 2013-ra újra leigazolta egykori pilótáját, Adrian Sutilt.
A német visszatéréséről már hónapok óta beszéltek: a múlt heti gyakorláson ki is próbálták őt, és egyetlen napnyi teszteléssel meggyőzte az istállót, így ő indul a már régebben megerősített Paul di Resta társaként.
Sutil második lehetőséget kap, mert 2011 végéig a Force Indiánál versenyzett, de tavaly ejtették, talán főleg azért, mert eljárás indult ellene testi sértés miatt. Felfüggesztett büntetést kapott, ám máshol sem talált állást.
Nem úgy idén, amikor sikerült kiszorítania a helyért az esélyesebbnek tartott Force India-tesztelőt, Jules Bianchit.
Sutil pénteken és szombaton vezetheti Barcelonában az új kocsit, immár hivatalos FI-pilótaként.
A 30 éves megköszönte az újabb sanszot régi-új főnökének, az indiai Vijay Mallyának, aki másodszor szerződtette. Azt mondja, elszántabb, mint valaha, hogy elérje céljait a Forma-1-ben.
Visszaülnie nem volt gond, a múlt héten könnyen és gyorsan rátalált az autó határaira, annak ellenére, hogy másfél éve nem vezetett F1-kocsit.
Mallya emiatt is dönthetett mellette, illetve, amint megjegyezte, ötéves, majdnem százfutamos F1-rutinja miatt.
Bianchi sorsa még nem tisztázott, Mallya annyit mondott, szeretnék megtartani, elméletileg náluk marad tartalékként. A francia viszont csalódott lehet, hogy annyi kör és meggyőző teljesítmény után mégsem őt választották. Sok más lehetősége persze nincs, ha a Forma-1 közelében akar lenni, maradnia kell jelenlegi csapatánál. Ferrari-nevelés, de hogy oda beférjen, arra idénre semmi, jövőre kevés esély van.
Az F1-szezon két hét múlva pénteken kezdődik az Ausztrál GP-vel, Melbourne-ben.