Salamon
6 °C
14 °C

Jót tesz a negatív reklám a Forma-1-nek

2015.07.08. 13:51

Nincs jó helyzetben az F1 a szabályok körüli huzavona és az egyhangú versenyek miatt, de a negatív kritika nem rossz - állítja Martin Sorrell, az F1-et birtokló cég elnöki testületének tagja.

"Ami érdekes, ha egy sport nehéz helyzetben van, megfordul a pszichológia, és az embereket érdekelni kezdi. Minél több a probléma egy sportágban, perverz módon annál érdekesebb lesz, ahelyett, hogy elérdektelenedne" - nyilatkozta az AP hírügynökségnek a 70 éves üzletember.

Sok kisebb csapatnak anyagi gondjai is vannak, a Marussia, a Sauber, a Force India és a Lotus gyenge lábakon áll, a napokban az utóbbival kapcsolatban érkeztek nyugtalanító hírek, az istálló tartozik több beszállítójának. Szponzorszerzés szempontjából ez már semmiképp sem jó.

"Marketingszempontból, bár jópár ügyfelünket nagyon érdekli a sport, ám zavarja őket pár dolog, amit olvasnak és hallanak körülötte. Mindez instabil és bizonytalan helyzetet eredményez körülötte, ami nem jó."

Összességében viszont "az F1-ben masszív potenciál van, és minél többet közvetítjük élőben, annál inkább mennek fel benne az árak" - véli Sorrell.