A kontraktus jelentős anyagi áldozatot követel a vállalattól, amely a költségeket új részvények kibocsátásával kívánja finanszírozni. Az Adidas nem egyszerűn csak tulajdonrészt szerez a német bajnoki csúcstartónál, hanem ráadásként 2010-ig meghosszabbítja a szponzori és ellátói szerződését is. Ezzel eldőlt, hogy a Bayern játékosai a közeljövőben is a már évtizedek óta megszokott háromcsíkos szerelésben futnak ki a bajnoki- és kupamérkőzésekre.
A legismertebb német futballcsapat és a legismertebb német sportszergyártó cég kapcsolata egyébként már több mint harmincöt éve tart, de ez a szerződés valóban új fejezet nyit mindkettőjük életében. A befektetés és a részvénytársasággá alakulással az egyesület vezetői megtették a döntő lépést a Bayern versenyképessége megőrzéséért, hiszen aligha lehet kétséges: az egyesület gazdasági társasággá való átszervezése nélkülözhetetlen alapfeltétele a hosszú távú eredményességnek (pl: Manchester United)