A Vodafone, a Manchester United főszponzora együttműködési megállapodást kötött a ZTE-vel is. A mobilcég 12 ezer jegyet vásárolt fel múlt hét csütörtökön, és ebből 10 ezret sms-játék keretében sorsolt ki ügyfelei között. A maradék jegyeket nagyrészt Zalaegerszegen, kisebbrészt Budapesten értékesíteték. Az érdeklődés azonban mind Egerszegen, mind a fővárosban többszöröse volt annak, mint amire a szervezők számítottak. A belépőket percek alatt elkapkodták, a pénztáraknál csalódott szurkolók tomboltak. A ZTE-szurkolók külön kifogásolták, hogy kedvenceik legfontosabb mérkőzésére még a kiosztható jegyek egyharmadát sem kapták meg.
Miközben a szakminisztérium további ezer főnek helyet biztosító mobil lelátó felállítását kezdeményezte, az utcákon és különböző internetes fórumokon 5-15 ezer forint között kínálnak, feltételezhetően a vodafone-os játékon szerzett jegyeket.
A ZTE vezetői tegnap elismerték, hogy hibáztak a jegyelosztás rendszerének kialakításakor. Azt azonban ők sem tudták még megmondani, hogy végül legalább az értékesíthető jegyek eljutottak-e a szurkolókhoz.