A nagy futballesemények évében a jelentősebb sportszer- és üdítőitalgyártó cégek látványos reklámokkal rukkolnak ki, megszoktuk ezt rég. Idén a Pepsi lépett először, az ötlet nem új, zömmel a szereplők is a régiek, csak a szerepek újak: világhírű futballisták mozihősök szerepében reklámozzák az üdítőitalt.
A történet karib-tengeri szigeten kezdődik, Ronaldinho üdítővel a kezében dekázgat, Messihez passzol, aki a labda átvétele után a futballpályává változó földgolyón találja magát.
Sárga taxik jönnek vele szembe, ezeket a pályán már annyiszor megcsodált testcselével veri át. Az egyikből hirtelen kiszáll a szmokingot viselő James Bondra emlékeztető francia Henry, akit rajongó lányok hada üdvözöl. Messi, mielőtt elugrik az éppen gázolni készülő taxi elől, csapattársához passzol.
Henry átveszi a labdát, a környezet dél-amerikai dzsungellé változik, a francia sorra cselezi ki a fákat. Egy sziklán feltűnik Indiana Jones szerepében David Beckham, aki pár pillanattal később Fabregasszá változik.
Az Arsenal spanyol középpályása egykori csapattársa passzát vállal teszi tovább, sziklákon ugrálva nem sokkal később a földön köt ki, ahol hirtelen gitár kerül a kezébe. Ez annyira meglepi, hogy futás közben egy Pepsi-reklám le is teríti őt.
Így kerülhet a labda a nindzsaszerű Lampardhoz. Az ugyanis elképzelhetetlen, hogy egy Arsenal-játékos az egyik legnagyobb vetélytárshoz passzoljon. Csak ha eszméletét veszti, akkor.
Lampard egy ázsiai kiskocsin átszaladva pazar mozdulattal rúg a labdába, amely a fél világon átrepülve ismét azon a szigeten köt ki, ahol a történet Ronaldinhóval elkezdődött. A brazil egy kapu előterében várja a labdát, de mielőtt belőhetné, egy ismeretlen fiatalember eléugrik, ő szerzi a gólt.
A gólörömre már ott van az összes szereplő, miközben Beckham egy nádkunyhóból Pepsit hoz mindenkinek. Aztán isznak. De minek is szaporítjuk a szót, amikor itt van a mozgókép: