Fradi, az új színes hetilap
Fradi címmel színes, 24 oldalas, minőségi sporthetilap kerül az utcára az első labdarúgó bajnoki fordulót megelőzően. Ezzel alig több mint egy év leforgása alatt a harmadik olyan médiavállakozás indul be, mely a Ferencváros labdarúgó csapatára épül. Az egy év alatt több mint 7 millió oldalletöltést elérő www.ftc.hu internetes oldal, és a sikeresen üzemelő Fradi TV után a Fradi című hetilap is olyan vállalkozás, mely egyedülálló a hazai médiapiacon.
Az új színes hetilap célja - hasonlóan a korábban indított médiumok törekvéseihez - a szurkolók informálása és szórakoztatása mellett az, hogy bevételt teremtsen a ferencvárosi labdarúgás számára. A színes hetilap mottója szerint 100 százalékig a Ferencvárossal foglalkozik, és számos olyan exkluzív témát dolgoz fel, mely eddig nem volt hozzáférhető az olvasók számára.
A Fradi nem csupán országosan, de a tervek szerint a határon túli, magyarlakta területeken is terjesztésre kerül majd.
A Ferencváros az elkövetkező hetekben egyedi előfizetői akciót indít, így a lap leendő előfizetői különleges ajándékokat kapnak a játékosoktól, és fél áron tekinthetik meg a Ferencváros-ZTE Magyar Kupa negyeddöntőt.
Az új színes hetilap célja - hasonlóan a korábban indított médiumok törekvéseihez - a szurkolók informálása és szórakoztatása mellett az, hogy bevételt teremtsen a ferencvárosi labdarúgás számára. A színes hetilap mottója szerint 100 százalékig a Ferencvárossal foglalkozik, és számos olyan exkluzív témát dolgoz fel, mely eddig nem volt hozzáférhető az olvasók számára.
A Fradi nem csupán országosan, de a tervek szerint a határon túli, magyarlakta területeken is terjesztésre kerül majd.
A Ferencváros az elkövetkező hetekben egyedi előfizetői akciót indít, így a lap leendő előfizetői különleges ajándékokat kapnak a játékosoktól, és fél áron tekinthetik meg a Ferencváros-ZTE Magyar Kupa negyeddöntőt.