Ferenc, Olívia
-2 °C
4 °C

Továbbra is a Bayern Németország kirakatklubja

MTI
2005.10.13. 09:23
A Bayern München labdarúgócsapata változatlanul a Bundesliga kirakatklubja.

A Frankfurtban megjelenő "Horizont Sport Business" című gazdasági lap a legismertebb német gazdasági- és marketing-szakembereket, illetve közgazdászokat kért fel arra, hogy nyolc szempont alapján rangsorolják az élvonalbeli futballgárdákat. Hét kategóriában a müncheniek végeztek az élen.

A bajor együttesnek a legnagyobb a reklámértéke, a müncheniek kötik a legkedvezőbb feltételekkel a szponzori szerződéseket, a kommunikációs stratégia kategóriában is a Bayern a listavezető. A menedzsment felkészültsége, a stadion felszereltsége és a perspektivikus lehetőségek és az ajándéktárgyak értékesítéséből származó bevételek tekintetében sem előzi meg senki a münchenieket.

A csapat és szurkolók közötti viszony azonban az elemzők szerint a Hertha BSC-nél, Dárdai Pál csapatánál a legszorosabb. Ebben a kategóriában a Schalke 04 és a Borussia Dortmund is megelőzi a münchenieket.