Új cég segíti a sportszövetségeket

MTI
2005.11.23. 14:17
Live Sport néven új cég alakult, amelynek elsődleges célja, hogy a sport és a hazai piacon szereplő vállalatok kapcsolatát az eddigieknél szorosabbra fűzze.

Náray Vilmos ügyvezető igazgató a szerdai budapesti sajtótájékoztatón az újságírók mellett a magyarországi szakszövetségek képviselőinek elmondta, külföldön a vállalatok nagy lehetőségeket látnak abban, hogy sportolókon, sportágakon keresztül népszerűsítsék cégüket, termékeiket. Felmérések szerint például a szomszédos Ausztriában három sportoló számít a legjobb reklámarcnak, hazánkban azonban hiába érdeklődtek 20 különböző cégnél is, kiderült, a marketingvezetők ugyan látnak fantáziát a sportban, mégsem áldoznak erre komoly összegeket.

Az igazgató szerint ez azért van, mert Magyarországon a sport- és a gazdasági élet szereplői nem találják a közös hangot egymással, eltérő igényeiket nem tudják összeegyeztetni. Náray úgy véli, cége éppen abban tudna segíteni, hogy megteremtse a két fél közötti összhangot.

Vobeczky Zoltán, a Live Sport sportigazgatója hangsúlyozta, az iroda munkatársai a jövőben minden sportág képviselőit megkeresik majd, hogy tárgyaljanak velük az igényeikről és lehetőségekről. Elhangzott, a fallabdázó, Eb-ötödik Krajcsár Márk lesz az első a sorban, aki a Live Sport segítségével jut támogatáshoz.