Hedvig
7 °C
23 °C

Zubreczki Dávid

újságíró Gazdaság

Tényleg gazdasági újságíró vagy?Nem.

Akkor mit keres a neved itt a rovatban?Itt volt hely.

Akkor mit csinálsz valójában?Urbanista, Múltcore, Kerékagy

PR-os vagyok, hívhatlak gazdasági témájú bármire?Könyörgöm ne, olyan szomorú lesz a fejem, mint itt a képen.

37 négyzetméteres telket árulnak Budán 37 négyzetméteres telket árulnak Budán

Ugyanitt sátánista lakás, és az érthetetlen Egyiptom-kultusz a magyar ingatlanokban. Saláta.

tegnap, 09:07

Őrült székek lepik el a Nemzeti Múzeumot Őrült székek lepik el a Nemzeti Múzeumot

A MOME hallgatói harminc éve készítenek ilyeneket, most százat kiállítanak.

október 12. 13:05

Öt év múlva nem lesznek zsákos bringafutárok Öt év múlva nem lesznek zsákos bringafutárok

Legalábbis a ma ismert zsákosok. Helyüket teljesen átvehetik a cargobringák.

október 11. 22:55

22384388 1718803041463727 3908942920683752109 o

Ott ugyanis 18 órától örömtekerés indul a Gellért tértől, amellyel megünneplik a hosszú huzavona után elkészült új bringasávot a Bartók Béla úton. Utána héttől fórumot tartanak a Kortárs Építészeti Központban (Bartók Béla út 10-12.).

Nem ez az első Happy Mass, amellyel megünnepelnek egy-egy fejlesztést, amiért sokat küzdöttek. 2009-ben a Thököly úton, 2011-ben a Kiskörúton, 2012-ben az Andrássy úton örömködtek.

Bár a Bartókon egyelőre nem megy minden zökkenőmentesen, reméljük, hamarosan helyreállnak a dolgok.

A sáv történetéről és az esemény részleteiről a Facebook-eseménynél írnak a szervezők.

Oké, nem mozgatott meg tömegeket, de legalább dugót sem okozott. Sőt!!!

Kollégánk a helyszínen megtudta, hogy a tüntető férfi egy BKV-sofőr, akinek egy közlekedési incidens után egy hónapra bevonták a jogosítványát, de azóta újra állományban van.

Egyedül a betűk színe nem hagy nyugodni! Vajon miért pont ezek, miért pont így? Ha összeolvasom a kékeket vagy a pirosakat, kijön-e valami? Ki tudja!

Tamás küldte a fenti fotót és az alábbi levelet az Urbanistának:

„A minap lőttem ezt a képet a Móriczon. A felújítás óta sokszor utaztam a Bartók Béla úton, de valamiért csak most merült fel bennem a kérdés, hogy a megállók akadálymentesítésekor miért csak a felén csinálták meg a rámpákat. Mi az extra funkciója a lépcsőknek, ami miatt nem lehetett kihagyni? A gonosz énem azt mondja, hogy a lépcsőnek csak demonstratív funkciója van, így látványosabb az akadálymentesítés. A jobbik énem viszont kíváncsi, hogy ti tudtok-e valamilyen okról."

Nem tudok én sem, bár gyanítom, hogy csak egyszerűen formatervezési dologról van szó. Bár annak az értékéből valóban levon elég sokat, hogy így egy korláttal többet kellett építeni, ahogy mondjuk a Szervita téren is

De ha valaki tud valami jobb magyarázatot, ne habozzon megosztani velünk az Urbanista Facebook-oldalán.