A bank sms-ben figyelmeztette az ügyfeleit arra, hogy bűnözők próbálják kicsalni a belépési adataikat. Sikerült hárítani a támadást.
Adathalászok támadták meg az MKB Bank ügyfeleit, akiket emailben arra próbáltak rávenni, hogy adják meg ügyfélazonosító adataikat. A pénzintézet sikeresen kezelte a támadást, sms-ben értesítette az ügyfeleit. Így az incidens sem a banknak, sem az ügyfeleknek nem okozott kárt.
Az MKB az esetről időben és részletesen tájékoztatta ügyfeleit, hogy az esetleges jövőbeni próbálkozások se okozhassanak nekik semmilyen kárt vagy kellemetlenséget.
A csalók az MKB Bank nevében küldtek emailt, amivel egy hamis, az MKB Bank honlapjára hasonlító weboldalra próbálták terelni az ügyfelek. Itt a NETBANKÁR internet banking azonosítóit próbálták megszerezni.