A Samsung számos területen verseng az Apple-lel, és mostantól már a sajátmárkás üzletek is részei ennek. A dél-koreai cég úgy döntött, hogy ők is szeretnének saját boltokat, de ezúttal nem követték az Apple példáját. Üzleteiket ugyanis nem önállóra tervezték, hanem nagy üzletláncon, a Best Buyon belül.
A Best Buy és a Samsung megállapodása alapján 1400, úgynevezett Samsung Experience üzlet nyílik hamarosan. A döntés hátterében az áll, hogy a vásárlók hetven százaléka él valamilyen Best Buy mellett. Ketrina Dunagan, a Samsung alelnöke elmondta, hogy gondolkodtak önálló üzletek kialakításán is, de hamar elvetették az ötletet.
A rivális Apple-nek is vannak üzletei a Best Buyban, de nem olyan sok, mint amennyi a Samsungnak lesz. Az első kilencszáz üzlet májusban nyílik meg, június végéig lesz meg az összes tervezett bolt.
Az elmúlt néhány hétben már kipróbálták a modellt néhány Best Buyban, három nagyvárost, Dallast, Chicagót és Minneapolist választották a tesztre. Az üzleten belüli üzletekben kettő-négy asztal lesz, amelyen a Samsung termékei lesznek, tabletek, mobilok, laptopok és fényképezőgépek. Egy külön falon lesznek a kiegészítők, a vásárlókat külön erre kiképzett eladók fogják segíteni a választásban.