Sámuel, Hajna
12 °C
23 °C

Új dizájnt kapott a Bing

2013.09.17. 09:27

Új dizájnt kapott a Microsoft keresője, a Bing. Elhagyták a kék színt, helyette a sárga dominál ezentúl. Az új dizájnnal folytatják a már megkezdett átalakulási folyamatot, az elmúlt hónapokban több terméküket alakították át.

Lawrence Ripsher, a Bing átalakulásáért felelős csapat vezetője azt mondta, hogy tucatnyi színt próbáltak ki, míg végül a sárga mellett maradtak. Elmondása szerint ennek oka, hogy ez a szín közel van az aranyhoz. A szín ugyanaz, amit a cég a vállalati logóban is használ.

bing 1

A Microsoft nem sokkal a Yahoo átalakulása után váltott dizájnt keresőjénél. A tervezők a betűtípussal és a vonalvezetéssel a modernitás felé próbálták vinni a dizájnt. Eddig ugye a finomabb és kerekebb formák voltak jellemzőek.

A Bingnek nem csupán a külalakja változott, több részét átírták, hogy megfeleljen a kor kihívásainak és jobban alkalmazkodjon a pc-k utáni korszakhoz, a tabletekhez és mobilokhoz. Az egyik legnagyobb változás az úgynevezett Page Zero, vagyis Zero oldal, ezzel még a találati oldal letöltése előtt is választ kaphatnak a felhasználók bizonyos kérdésekre. Ha például ugyanolyan nevű emberekre keresünk, akkor még begépelésnél felajánlja, hogy pontosítsuk, kire vagyunk kíváncsiak.

bing 2

A másik változás a Pole Position, ez az oldal tetején lévő találat, akkor használja a Bing, ha biztos abban, hogy ez a válasz a keresőkifejezésre. Ha például egy város időjárására vagyunk kíváncsiak, akkor az itt jelenik meg.