Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMElhagyja az Instagramot és egyben a Facebookot is Emily White, aki a hirdetésekért volt felelős a képmegosztó szolgáltatásnál. Az egyik legnagyobb riválishoz, a Snapchathez megy.
Nagy fegyvertény ez az egyre népszerűbb Snapchatnek, amely nemrégiben néhány milliárd dolláros felvásárlási ajánlatokat is kapott, többek között a Facebooktól és a Google-től. A cég egyelőre mindent visszautasított, azt remélik, hogy az alkalmazás népszerűsége tovább nőhet, és a cég piaci értéke később még nagyobb lesz.
Jól is megy nekik, legutóbb azt jelentették, hogy napi 400 millió fotót és videót, vagyis úgynevezett snapet töltenek fel felhasználóik. A Snapchat lényege, hogy az üzenetek a megtekintés után azonnal törlődnek. A fotó-és videóalkalmazás a különféle szögből készült, jobbára pucér fotók küldözgetésével, szexcseteléssel debütált. Az átküldött fénykép csak tíz másodpercig látható, utána megsemmisíti önmagát. A szolgáltatásra tavaly december óta lehet videót is feltölteni.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM