Kiáltsa mindenki egyszerre: végbélkúp!

2014.11.03. 15:46

Hiába küzdenek a netes cégek, a tévé még nem halott, és folyamatosan fejlődik. A Sony például az interaktív reklámokkal újítaná meg a tévézést, és aki jól viselkedik, azt meg is jutalmazza.

inline-sonycommercialpatent-6yqkz

A japán cég szabadalmazott egy eljárást, melyben a tévéadások közt kisebb részekre vágott reklámok jelennek meg, és a néző egy kiáltással megállíthatja a hirdetést, hogy folytatni tudja kedvenc műsorát. 

A Sony javaslatában a McDonald's hirdetése látható, és a nézőnek a cég nevét kell bekiabálnia, ha meg akarja szakítani a reklámblokkot. Az nem egészen világos, hogy ehhez fel is kell-e állni, ahogy a képen is látható, és ha az egész család a tévé előtt ül, akkor elő kell-e adni egy mexikói hullámot. Esetleg jár-e plusz pont a hangerő alapján, és levonják-e a következtetéseket, ha valaki csak azért is Burger Kinget üvölt.

A dolog akkor kezd érdekessé válni, amikor inkontinencia elleni gyógyszert vagy végbélkúpot reklámoznak, és azoknak a nevét kell beleüvölteni az éjszaka csöndjébe, nyáron, a nyitott ablaknál. Továbbfejlesztési javaslatunk is van: tegyenek fel kvízkérdéseket, és ha a néző nem tudja a választ, akkor a reklám leghosszabb változatát kell neki leadni.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM