300 ezer dollárt fizetett a OnePlus, hogy benne legyen a tévében
A nagyobb gyártók, mint a Samsung, Sony, Apple, Microsoft, LG gyakran fizetnek azért, hogy termékeik filmekben és tévésorozatokban szerepeljenek. A nagyobb cégek nagyon régóta használják ezt a módszert, hogy eljussanak a nézőkhöz.
Eddig nem volt jellemző, de mostanában egyre több kínai cég is hasonló módszert alkalmaz; sorra tűnnek fel amerikai sorozatokban a termékeik.
Ugyanakkor elég ritka, hogy nyilvánosságra is kerüljön, mennyit fizetett az adott cég az ilyen reklámért. A OnePlus azonban nem szívbajos, közzétette, hogy 300 ezer dollárt fizetett azért, hogy a OnePlus One, a OnePlus 2 és a OnePlus X készülékek szerepeljenek az utóbbi évek egyik legnépszerűbb sikersorozatában, a House of Cardsban.
Nem ez az első ilyen eset, hogy a kínai cég amerikai filmekbe, sorozatokba fizeti be mobiljait. A Vivo Electronics X5 Pro készüléke a Mentőexpedícióban (The Martian) szerepelt, az Oppo pedig a America’s Next Top Model valóságshowba helyezte el termékeit.