Adalbert
6 °C
22 °C

300 ezer dollárt fizetett a OnePlus, hogy benne legyen a tévében

2016.03.08. 14:47

A nagyobb gyártók, mint a Samsung, Sony, Apple, Microsoft, LG gyakran fizetnek azért, hogy termékeik filmekben és tévésorozatokban szerepeljenek. A nagyobb cégek nagyon régóta használják ezt a módszert, hogy eljussanak a nézőkhöz.

Eddig nem volt jellemző, de mostanában egyre több kínai cég is hasonló módszert alkalmaz; sorra tűnnek fel amerikai sorozatokban a termékeik.

Ugyanakkor elég ritka, hogy nyilvánosságra is kerüljön, mennyit fizetett az adott cég az ilyen reklámért. A OnePlus azonban nem szívbajos, közzétette, hogy 300 ezer dollárt fizetett azért, hogy a OnePlus One, a OnePlus 2 és a OnePlus X készülékek szerepeljenek az utóbbi évek egyik legnépszerűbb sikersorozatában, a House of Cardsban.

Nem ez az első ilyen eset, hogy a kínai cég amerikai filmekbe, sorozatokba fizeti be mobiljait. A Vivo Electronics X5 Pro készüléke a Mentőexpedícióban (The Martian) szerepelt, az Oppo pedig a America’s Next Top Model valóságshowba helyezte el termékeit.

Egzotikus élmények!

Amiről eddig álmodni sem mert. Luxus nyaralás, a világ legcsodálatosabb tengerpartjain.

2016 legjobb fürdője

A Miskolctapolcai barlangfürdőt 200 magyarországi fürdő közül választották az év legjobb fürdőjének.