Emojira is célozhatnak a hirdetők

2016.06.17. 13:20

Még nem tudni, hogy a hirdetők most vagy XDXD, vagy inkább ¯\_(ツ)_/¯ attól, hogy a Twitteren most már emojikra is tudnak célozni reklámkampányokkal. A közösségi portál azért gondolhatta azt, hogy ebben hatalmas üzleti lehetőség van, mert

2014 óta 110 milliárd emojit twitteltek.

Van néhány jól megfogható is emoji, mint például a pizzaszelet, a hotdog és a burrito, amelyre lecsaphatnak néhány jól célzott reklámmal a környékbeli éttermek. Persze a gyűrű, a születésnapi torta és a repülő is könnyen értelmezhető. 

Emoji-for-Twitter.png

Az emojik nemcsak a személyes vágyakat mutatják be jól, hanem az érzelmeket is, sőt, most már kor, bőr- és hajszín alapján is pontosíthatók a célzott reklámok.

   

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM