Már tesztelik, hogy fogunk az Instagramról vásárolgatni
További Tech cikkek
- Az Instagram ezentúl korlátozza a politikai tartalmakat
- Japán szigorítana a mesterséges intelligencia fejlesztésén
- Elképesztő változáson esik át a Waze
- Fél évig akár féláron is használhatják a vezetékes internetet a Digi előfizetői
- Aggódik az Apple az iPhone miatt, biztonsági kockázatokat rejthet egy uniós szabályozás
Az Instagram kedden előállt egy új, az appon meglátott holmik megvásárlását egyszerűsítő fejlesztéssel, aminek a tesztelése a jövő héten kezdődik, írja a Verge. Első körben néhány kiválasztott IOS-felhasználónál fog feltűnni egy kis fehér ikon a bal alsó sarokban, amihez ha hozzáérünk, az app megjeleníti, melyik tárgyak megvásárolhatók a képen. Klikkelés után lehet majd a termékleíráshoz jutni, és végül egy linket követve kötne ki az ember a kereskedő oldalán, ahol ténylegesen meg is tudná vásárolni azt, ami megtetszett.
A kicsit száraz leírás tulajdonképpen a Harcosok Klubja Ikea katalógusát takarja, ahol minden, vagyis minden fotó ezentúl egyben egy kapu is a bolthoz, ahol bármit megvehetünk, amit csak a képen látunk. Képzeljük el, hogy Beyonce kirak egy képet az Instagram accountjára, amin éppen reggel, smink nélkül néz a fürdőszoba tükörben, mondjuk azzal a képaláírással, hogy Ezekkel indulok harcba ma. És ha rákattintunk a képen az alapozóra, megvehetjük, Beyonce kedvenc alapozóját, ha pedig a fogkrémre, Beyonce kedvenc fogkrémjét. Ha pedig a tükörre kattintunk, akkor máris ott vagyunk a netes boltban, ahol pont olyan fürdőszoba tükröket árulnak, amilyen Beyoncénak is van. (A példában Beyonce tetszés szerint kicserélhető Justin Timberlake-re, Palvin Barbarára, vagy mondjuk Vajna Tímeára)
A fejlesztés azért nagyon fontos az Instagramnak, mert olyan reklámlehetőséget kínál a márkáknak, amely illik a felhasználói élménybe, vagyis nem tolakodó, sőt igazából nem is tűnik reklámnak. Ez pedig különöse fontos a cégnek, amelynek egyre több bevételt kell terelnie, de közben versenyben kell maradni a tinik kedvenc közösségi appja címért a Snapchattel, amely szintén a felhasználói élménybe simuló reklámmegoldások fejlesztésében utazik.
Warby Parker from Instagram for Business on Vimeo.
Ez azonban még csak a jövő, a tesztelést egyelőre csak 20, amerikai márkánál kezdik, köztük van például a J. Crew, a Kate Spade és a Warby Parker.