Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Facebook új funkciót jelentett be, jön az Élő Audió. Az új szolgáltatás első körben néhány kiválasztott kiadóval indul el, de ugyanúgy, ahogy az élő videókat, ezt is hamarosan megnyitja a cég mindenki előtt.
De mire jó az élő hang, ha amúgy élő képet is lehetne nézni?
Az első élőhangos anyagokat a BBC World Service és az LBC rádiók, a Harper Collins könyvkiadó, illetve Britt Bennett írónő és a népszerű pszichológiai témákról író Adam Grant szolgáltatja majd. A Facebook azt ígéri, jövő év elején más is használhatja majd az új funkciót.
Mobilon úgy fog működni a szolgáltatás, hogy az androidos felhasználók bármi mást csinálhatnak a telefonjukon az adás hallgatása közben, míg iOS-en a Facebook-appon belül maradva lehet nézelődni (másik appra viszont nem lehet váltani, mert akkor leáll a lejátszás). A közvetítésről ugyanúgy lehet majd értesítést küldeni a követőknek, mint a videóknál. Egy-egy adás szintén maximum 4 óra hosszú lehet.
A cég az utóbbi időben egyre jobban ráfekszik az élőzésre, a mostani bejelentés előtt már tavaly debütált az élő videó, a közelmúltban pedig elindult az élő 360 fokos videók és az Oculus VR-közvetítések bétatesztje is. Mindezzel a Facebook egyre nagyobb lépéselőnybe kerül ezen a téren (is) az élő tartalmakra szintén egyre nagyobb hangsúlyt helyező Twitterrel szemben.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM