Úgy látszik mindenki teljesen rákattant az érintésérzékeny kezelőfelületekre. Nem elég, hogy hamarosan a mobiltelefonokon kemény műanyag felületeket kell majd nyomkodnunk a puhán benyomódó gombocskák helyett, és hogy a Microsoft érintésérzékeny számítógépet szerelne a dohányzóasztalokba, most már a kirakatok üvegét is tapizhatjuk. Ralph Lauren legalábbis teljesen átalakította legnagyobb londoni ruhaboltját, kirakatának egyik két méter átmérőjű ablakára érintésérzékeny fóliát rakatott, így az emberek az utcáról vásárolhatnak. A ruhák képét egy rejtett projektor vetíti a kirakatra, és rájuk bökve még több kép jelenik meg. A rendszer nagyjából úgy működik, mint az online boltok, azaz a termékek néhány bökéssel berakhatók az elektronikus bevásárlókosárba. Ralph Lauren egyébként tavaly már bemutatott egy hasonló kijelzőt New Yorkban, ez látható a képünkön. (Az újról kép itt.)