A Yahoo után a Facebook felé kacsintgat a Microsoft

2008.05.08. 16:56
A Wall Street Journal értesülései szerint a Microsoft a kudarcba fulladt Yahoo-felvásárlás után a Facebookra vetné ki a hálóját. Tavaly októberben a cég már belevásárolt a legmenőbb, és 70 millió aktív taggal az egyik legnagyobb közösségi oldalnak számító Facebookba. Az akkori, 240 millió dolláros üzlet a teljes oldalt 15 milliárdra árazta be.
 
Ahogyan a Yahoo bekebelezése, ez az üzlet is főleg az online hirdetési piacon való terjeszkedésről szólna, csak míg a Yahoo a hirdetéskiszolgálás területén jeleskedett, a Facebook az internet egyik legértékesebb reklámfelületét adja.
 
A hír megszellőztetésére pozitívan reagált a tőzsde, a Microsoft részvényárfolyama (ami a Yahoo-fél kötélhúzás hónapjai alatt szinte végig süllyedt) 5 százalékot emelkedett.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM