Az NPD piacelemző szerint a Microsoft eddig kétmillió Zune-t adott el. A hír egy évvel azután jött, hogy a redmondi cég elérte az egymilliós darabszámot, amihez viszont csak fél évre volt szüksége akkor a lejátszónak. Az újabb egymillióhoz már kétszer ennyinek, 12 hónapnak kellett eltelnie, igaz, a darabszám nagyobbik része november óta, a második generációs és a flashmemóriás készülékek bemutatása óta jött össze. Az viszont tisztán látszik, hogy a Microsoftnak nem sikerült jelentős sikert elérnie még a továbbfejlesztett modellekkel és szolgáltatásokkal sem, piaci részesedése csak 4 százalékos. Főként a Creative rovására szerzett vásárlókat a cég, aminek részesedése a 2007 eleji 4 százalékról mostanra 2 százalékosra olvadt. Gyengült az Apple is, de Steve Jobsnak nem kell aggódnia: 72 százalékról 71 százalékra esett vissza az iPodok piaci részesedése.