Vajon elviseljük majd a mobilos hirdetéseket? Valószínűleg igen, ha cserébe teljesen ingyen telefonálhatunk, és a
Blyk nevű cég pont ilyen szolgáltatást tervez indítani. A Blyk 2007 közepétől indulna először Nagy-Britanniában, majd később más európai országokban is. Az üzleti modell lényege, hogy egy már üzemelő mobilcég hálózatán indítanak virtuális mobilszolgáltatást, ingyenes hívásokat és üzenetküldést ínálnak és a reklámbevételből próbálnak megélni. A célközönség a márkákra fogékony 16-24 éves korosztály lesz. A vállalkozást egyébként a Nokia egyik korábbi elnöke, Pekka Ala-Pietila és egy Antti Ohrling nevű marketingszakértő alapította. Elsősorban azzal próbálják meghatni a potenciális hirdetőket, hogy közvetlenül elérhetik a fiatalokat, és hogy minden hirdetésről azonnali visszajelzést kapnak.
Témába vágó mai hír, hogy grafikus hirdetéseket akar megjelentetni a Yahoo a
mobilokon, szerencsére először csak az USA-ban. A vékony reklámcsíkok 150x21 képpontosak lesznek, tehát nem borítják majd be az egész kijelzőt. Feltéve, hogy elég nagy kijelzőkön jelennek meg. A Washinton Post
cikke szerint most érdemes mobilos reklámokkal kísérletezni, mert még elég kevesen interneteznek mobilon (USA: 10 százalék néha, 2-3 százalék rendszeresen), és nyilván e szűk kört még lazán meg lehet etetni kellemetlen újításokkal.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal
MEGVESZEM
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!
Rovataink a Facebookon